Reklama:

***-czy jest szkodliwa???? (5594)

Forum: Nasze zdrowie

gość
03-12-2007, 17:11:00

27-11-2007 o 22:59, gość :
mam dwa opak meridi15 do sprzedania 1opak 90zl

czy posiadasz jeszcze jakies opakowanie albo masz namiary na kogos solidnego kto posiada orginalna *** i chciałby odsprzedac
gość
03-12-2007, 17:12:00

27-11-2007 o 22:59, gość :
mam dwa opak meridi15 do sprzedania 1opak 90zl

czy posiadasz jeszcze jakies opakowanie albo masz namiary na kogos solidnego kto posiada orginalna *** i chciałby odsprzedac
gość
03-12-2007, 17:13:00

co do alkoholu,każdy powinien sprawdzić na sobie,to tak samo jak ze skutkami ubocznymi.Alkohol też piję normalnie,jak przedtem.Porobiłam badania;EKG,USG,mocz i morfologia.Jestem pod kontrolą lekarza,tak też polecam tym wszystkim,którzy próbują "załatwić"sobie *** bez recepty!!!Pamietajcie,każdy organizm jest inny i inaczej toleruje chemię!
gość
03-12-2007, 17:44:00

WITAM,
BRAŁAM *** ROK TEMU SCHUDŁAM OK 5 KG, CZUŁAM SIĘ TAK SOBIE KOŁATANIE SERCA (ZERO KAWY, HERBATY TYLKO ZIOŁOWE LUB OWOCOWE), PIŁAM BARDZO DUŻO WODY - SUCHOŚĆ W JAMIE, BYŁAM BARDZO NERWOWA. NIESTETY PO ROKU POWOLI WRACAM DO SWOJEJ PIERWOTNEJ WAGI, ALE SZCZERZE MÓWIĄC TO MOJA ZASŁUGA - UWIELBIAM SŁODYCZE, GDYBY NIE TO BYŁOBY OK. DUZO JEŻDZĘ SAMOCHODEM I SIEDZE PRZY KOMPUTERZE I NIE LUBIĘ GIMNASTYKI. ROK TEMU PO DIECIE NA *** DOSTAŁM "KOPA" I ZACZĘŁAM ĆWICZYĆ BO TO DOPINGUJE JEŚLI SCHUDŁAŚ TO CHCESZ TAK WYGLĄDAĆ CAŁY CZAS, ALE MINĄŁ ROK TROCHĘ SIĘ DZIAŁO (PRZEPROWADZKA ITD) I PRZESTAŁAM ĆWICZYĆ I ZACZĘŁAM JEŚĆ TE PASKUDNE SŁODYCZE. NIESTETY ZNOWU DZIŚ ZACZĘŁAM BRAĆ *** BO WOLE SIĘ ŹLE CZUĆ NIŻ PATRZEĆ NA TE ZWAŁY TŁUSZCZU!!!!!!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH (*** NA PEWNO SZKODZI NA WSZYSTKO - SERCE WĄTROBA MÓZG ITD JEŚLI MACIE TROCHĘ SILNEJ WOLI NIE JEDZCIE SŁODYCZY, POKOCHAJCIE GIMNASTYKĘ (ALE GŁUPOTY WYPISUJE PRZECIEŻ TO KAŻDY WIE TYLKO CZŁOWIEK TO TAKIE DZIWNE STWORZENIE I LUBI IŚĆ NA ŁATWIZNE)
gość
04-12-2007, 11:41:00

mmm
gość
04-12-2007, 11:51:00